3 mars 2017



Det här är så jäkla bra. Visste inte vart jag skulle ta vägen när jag lyssnade inatt. Briljant. Det är det bäst album de har gjort, tror jag. Sett till det musikaliska, hur allt är producerat och att de gjort detta album på EGEN HAND. Många artister har typ 10+ producenter på en låt. För många kockar i samma soppa, säger jag. Idag har jag växlat pund, och efter att ha arbetat måndag-torsdag och pluggat och att samtidigt stå inför jobb lördag-tisdag, så är det en väldigt peppande tanke att känna att LONDON HÄNDER FAN NÄSTA VECKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja, det är sant. Om en vecka är jag på bussen mot Arlanda, om en vecka övernattar vi på hotell där och åker i gryningen mot LONDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON. Ååååh jag är så himla taggad, jag förstår ingenting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar