3 februari 2017


Jag, som fått VG en handfull gånger (ok, typ 10-12 ggr) under hela min utbildning, har alltså lyckats ro hem ett VG på kandidatuppsatsen. Jag är i chock, samtidigt som jag är så jävla stolt över mig själv för att jag lyckades med det. TROR FORTFARANDE INTE MINA ÖGON! Jag fick ju också VG på forskningsöversikten, så detta bör innebära att jag kommer få VG på kursen som helhet. Har aldrig fått VG på en hel kurs förut (i våras var jag 1 högskolepoäng ifrån det) och nu får jag det på den mest avancerade kursen på hela utbildningen? Fyfan vad jag är bra! Hade inte heller klarat det utan min handledare, Mattias. En klippa i stormen. YEAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!! Inledde kursen med ett U och ror hem VG på hela kursen - det är utveckling! Känns så jäkla bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar