18 januari 2017



Stress is an understatement right now. Måste spendera x antal timmar med uppsatsen samtidigt som jag har TRE (!!!) delkurser som har startat på samma gång i engelskan (vete fan varför de tyckte det var en bra idé). Arbetet med engelskan är inte jätteansträngande men det måste ju göras och det är rätt mycket att läsa, och jag hinner inte. Såååå nu kommer jag få spendera hela helgen med plugg. DESSUTOM fick jag veta att delkurserna skulle ha en annan ordning än kursplanen i typ fredags. Hetsbeställde böcker som inte kommit än. En av delkurserna startar, visar sig att en av de ansvariga skiter i kursplanen och kör eget race med egna böcker. Fick beställa på nytt. Jag. Får. Flipp. Det går inte så bra just nu. Dessutom måste jag jobba mitt i allt det här, hahaha. Ha. Ha. Tar jag mig igenom den här veckan så kommer det kännas bättre sen, men just nu är det kämpigt. Har ju ändå inga böcker än så jag kan ändå inte börja på engelskan (förutom skönlitteratur som finns online tills vidare) men idag ska iallafall en av beställningarna komma så att jag kan sätta igång imorgon. HOPPAS JAG. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar