5 januari 2017

Jaha, hej. Imorgon ska jag lämna in min C-uppsats, tre dagar innan deadline. Jag är nöjd och stolt över mig själv som författat denna uppsats på 45 sidor på egen hand, med stöd av min superhandledare Mattias och korrekturläsare Mikaela. Och jag har inte fällt en enda tår över den längs vägen (något jag gjort över de tre uppgifter vi haft tidigare på terminen). Det är en sjuk känsla att jag om en vecka går min sista dag på Örebro Universitet, för i vår läser jag ju distans på Högskolan i Halmstad. Jag flyttade väl nyss hit? Det ska bli så extremt skönt att få uppsatsen avklarad, men det är samtidigt konstigt att jag snart tar examen. Snart fyller 21 år. Nyss var jag ju 18 och nykomling i Örebro? Nu letar jag större bostad, är på sluttampen av utbildningen och jag har kommit så långt. Vad gör jag i höst liksom? Ingen vet! Och det gör mig nervös. Men det ska nog gå bra. Det måste helt enkelt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar