12 januari 2017

Fy satan vilken dag jag har haft. Vaknade 06.00. Stack hemifrån vid 08.00 för att hinna skriva ut papper innan seminariet, sen började första seminariet 09.00. Vi behövde inte ta alla fem pass vi behövde sitta i ett svep, men jag har inte lust eller tid att gå dit imorgon så jag satt glatt där från 09-14. Höll på att dö sista timmen och hann knappt smita på toa ens en gång, haha. Känns skönt att iallafall ha uppsatsseminariet avklarat, och jag måste revidera min uppsats (såklart). Dock sjukt oklart hur mycket för jag och min examinator verkade inte riktigt förstå varann, då hans modersmål inte är svenska. Men det ska nog gå bra med lite mer kommunikation tror jag. Oavsett vad har jag gjort mitt absolut bästa så det får bli som det blir nu. I did my best. Kunde inte göra mer. Hur som haver, kom hem typ 14.30 och stack till jobbet 16.20. Kom hem 21.20 igen och nu har jag klämt i mig två våfflor med onödigt mycket grädde och sylt och ska snart sminka av mig mitt nu horribla smink och duscha och däcka.

Imorgon ska jag sova lääääääänge och på eftermiddagen/kvällen träffa Mikaela och det ryktas om tacos, vin och Skam hemma hos mig! På lördag ska jag antagligen träffa Vickan, sen chilla livet ur mig själv på lördag kväll. På söndag jobbar jag och på kvällen är det första tvekampen i Farmen, yääääääää!!!! Hahaha pallar inte att jag är så investerad i Farmen, men jag kollar ju åtminstone inte på Paradise Hotel.

På måndag börjar min engelskakurs men det är så sjukt oklart när, var, hur. Måste gräva mer i det, haha. Nu ska jag tvätta bort mitt slitna face. Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar