29 november 2016


I mitt förra inlägg skrev jag att allt för en gångs skull kändes strålande men självklart tog det ett par dagar innan det inte alls kändes lika strålande. Där försvann den magin liksom. Kent var grymma, Bastille var grymma, jag har haft en stressig jobbhelg med en AW/utgång med mina kollegor och det är tur att jag har varit upptagen för annars hade det blivit lite jobbigt. Nu ska jag försöka överleva uppsatsen ett par dagar till (och min första handledning, nervöst som satan) innan jag och Andrea drar till Karlstad, bor på hotell en natt och ser Kent. Trots lite själsliga och emotionella bekymmer så är livet ändå rätt bra. Förutom det och uppsatsen är de största debatterna i mitt huvud om jag ska köpa en ny soffa, en ny mobil eller ett par nya skor. Lutar ändå mot en ny mobil efter årsskiftet för det går numera inte en enda dag utan att jag stirrar på min och säger "men vad GÖR DU". :) Den är nog också lite trött på vardagen just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar