19 september 2016










Oj oj oj, vilken vecka det var!

I tisdags åkte jag till Stockholm för att se LANY. Jag mötte upp Dilnaz och vi begav oss mot Debaser Hornstull och var först på plats! Woop woop. Vi ordnade upp ett kösystem och det var inte så illa att köa mitt emot vattnet faktiskt. Tiden gick ganska fort. Efter knappt 2 timmars köande träffade vi Paul Klein!!!!!! Aka sångaren i LANY. Två timmar senare ungefär kom Nadja och två timmar efter det kom Maha. Båda reste från Jönköping och det var totalt tågkaos haha. Trots en rent ut sagt idiotiskt vakt i dörren kom vi till slut in - front row! Galet litet ställe och det fanns inga kravallstaket. Det var svettigt som attan, förbandet var jättebra och sen drog LANY igång. De är lika bra live som på skiva och vi stod såååååå nära Paul, hahaha. Jag tror på personlig sfär så vågade inte ens röra honom när han stod 1mm från mitt ansikte och sjöng. MAGISKT VAR DET!!! Jag köpte en LP efter showen, sen stack Nadja och jag till hotellet och däckade efter ett tag. 

Dagen efter vandrade jag runt i Stockholm ensam, men satt på Espresso House i två timmar för att jag var helt jäkla slut och kände mig näst intill bakis pga för lite sömn och mat. Andrea kom vid 15 och resterande vid 16. Trots lite (...) tjafs om vart vi skulle äta, fick vi en trevlig kväll. Jag älskade verkligen showen, och jag hade ju varit väldigt skeptisk innan. Det skulle jag inte ha varit. Jag hade gärna sett om den, så bra var det faktiskt. Ett hett tips till alla! Det var roligt att få träffa familjen och göra något ihop, speciellt då man ju sällan går på sådana här tillställningar. Mamma sa att vi borde göra det oftare och jag håller faktiskt med.

Den här veckan började inte sämre för jag och Nadja ska se Tokio Hotel live 2017 hela TRE GÅNGER!!! Money well spent.

Vi ser dem i London 12 mars, Stockholm 6 april och Oslo 7 april. Galet, galet, galet taggad. Nu ska vi bara lyckas lägga vantarna på ett VIP-paket så är vi all set to go. Vi har bokat allt boende och idag ska vi boka flyget till London. It's HAPPENING!!! Ofattbart. Helt jävla ofattbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar