28 september 2016


Japp, lite så. Det är väl klart att jag bryr mig men just nu har jag annat att oroa mig över, såsom en annan hemtenta, jobb och att kontakta en praktikplats. Jag är bra på mycket - men metod är inte en av de sakerna. År 2014 fick jag mitt livs första U, på just en metodhemtenta. År 2016, ännu ett U. Just den här gången grejade jag metoderna, men jag missförstod uppgiften. Förväntade mig inte godkänt så det är inget att gråta över.





























Eftersom den tentan gick så dåligt laddade jag i torsdags upp med böcker på bibblan inför den andra hemtentan. Den kommer nog inte gå fullt lika dåligt, men min fiende är att jag har varit så stressad de senaste dagarna. Jag har helt enkelt haft ångest, och mitt hjärta har bultat så hårt att vem som helst skulle kunna se det genom min tröja. Idag när jag haft handledning och pratat med studievägledaren så var det första gången på typ 2-3 dagar som mitt hjärta slog normalt. Mitt hjärta bultar återigen hårt när jag tänker på samtalet jag ska göra imorgon, men det värsta som kan hända är att de tackar nej eller har hittat en praktikant redan. Men jag vill verkligen ha praktik där, så jag skulle bli ledsen om jag helt enkelt var för sent ute pga. min obeslutsamhet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar