30 augusti 2016


Två bra låtar just nu!

I fredags åkte jag ju hem till Andrea och sov där. Det var jättemysigt och trots tågstrul var det en bra dag. Fick hänga lite på hennes jobb men då fick jag bra tid till att börja plugget. På lördagen firade vi hennes födelsedag (en dag för tidigt) och sedan fick jag skjuts av pappa till Örebro där jag snabbt begav mig hem till Sara. Vi skulle haft personalfest men inte så många kunde vara med vilket var synd, men vi var typ 5 personer på förfesten och mötte sen ett par andra ute på stan efter midnatt. Mötte helt random en annan kollega på McDonalds så där blev vi kvar till strax innan 03. Somnade vid 04 och vaknade upp både bakis och sjuk. Höll på att krevera. En otäck förkylning har jag fått men det känns som att de värsta dagarna är över iallafall vilket är bra för nu behöver jag ha full fokus på skolan. Nästa vecka får vi tydligen en hemtenta utdelad, känns som att den kommer bli ganska tuff.

Imorgon ska jag iallafall klippa mig och sen plugga hemifrån, på torsdag är det föreläsning och plugg som gäller men på kvällen ska jag och Kim hem till Mikaela för lite vin- och spelkväll. Man ska inte dricka alkohol när man är sjuk men ett glas vin sägs ju vara bra för hälsan så varför inte (hehe). Sen jobbar jag i helgen också, zzzzzz. Är inte så överdrivet peppad på det efter de här sjukdagarna men pengar är alltid pengar och lite häng med kollegor, varför inte? 

Tiden går så fort och det är sjukt att jag idag påbörjade min sista riktiga termin på universitetet. Nästa termin är det praktik som står på schemat om jag får en plats någonstans så det blir mer jobbliv än plugg. Är galet nervös för det finns mycket som kan gå fel, men jag är ändå ganska taggad. Rädd, men taggad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar