25 augusti 2016

Så har ännu en jobbsommar tagit sitt slut! Idag jobbade jag mitt sista pass för sommaren, och det är både skönt och vemodigt. Jag är ändå rätt sugen på plugget igen, jag har förberett mig bra den här gången. Har boken till första delkursen samt de hittills upplagda 150 sidorna PDF som jag har skrivit ut och ska börja läsa imorgon. Den här sommaren har varit så mycket bättre än förra sommaren, jag har varit hemma mer och gjort mer saker samt haft roligare på jobbet. I princip nytt team med bra ledning, och mer rutin från min sida. Jobbar nästa helg igen, och veckan efter det drar jobbet på TS igång så jag kommer ha fullt upp helt enkelt. Ska övernatta hos Andrea imorgon och har packat noll grejer, ska upp om typ nio timmar. Yay me! Hejdå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar