9 augusti 2016

Förra veckan jobbade jag 52 timmar, och med tanke på att jag är anställd på 20 timmar i veckan så kan man lugnt säga att det var mer än förväntat (men jag är tacksam över att jag får jobba så mycket). Sen har vi väl något som överraskade mig en morgon på jobbet, något jag är väldigt stolt över:


När jag jobbade på McDonalds kände jag mig aldrig riktigt uppskattad trots att jag vet att jag var en bra medarbetare och en bra tillgång. Det var i princip alltid samma personer som blev månadens medarbetare under de 2 år jag arbetade där. Att inte få en sådan utmärkelse gör ju inte en person till en sämre medarbetare, MEN jag är väldigt stolt över mig själv och framför allt glad att jag äntligen också kan kalla mig månadens medarbetare. Speciellt under en sådan månad som juli som varit vår mest hektiska månad på hela året. Det är stort för mig, faktiskt. Jag är såååå glad att jag har hamnat på den arbetsplats jag hamnat. Den har precis som jag själv sina brister, men vi är det bästa gänget! Mina kolleor gör mina långa dagar bättre. :') 

Sidenote, så är en rolig grej att på lapparna om månadens medarbetare så letar de fram en karaktär från typ Disney som är lik den som vunnit. I juni vann Anthony, och jag minns inte vilken bild han fick men i typ april så vann Viktor och han hade blivit likställd med den där kocken från Ratatouille eller vad filmen nu heter, haha. SÅ LIKT och roligt. Jag är tydligen Wendy från Peter Pan! 

Nuuuuuuuu är det slut på humble brag och rant om mitt underbara jobb. Dags att sova. Imorgon ska jag köra mamma till hennes första dag på nya jobbet. Zzzzz. Jag som trodde ledighet innebar sovmorgon. Icke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar