29 juni 2016

Men guuuud här var det tomt! Jag har helt och hållet glömt bort att jag har en blogg. Jag har varit upptagen med att jobba, och så har jag varit hemma ännu en vända. Jag och mamma var i Göteborg och såg Bruce Springsteen och hade det allmänt bra. Mer om det en annan dag. Nu mellanlandar jag i Örebro ett par dagar. Snart är det dags för Coldplay!!! Aaaaah. Jag är så taggad. En annan sak jag är taggad på är...

Asså what the actual.... WHAAAAAAT. Jag höll på att trilla av pinnen när detta blev officiellt för jag hade ALDRIG trott att de skulle ta sig hit till Sverige och spela. Jag är så så så stolt över hur långt de har tagit sig för let's face it - det är inte lätt att bli ett namn på marknaden idag med alla sociala medier och gud vet vad. Större chans att nå ut, sure, men större chans att drunkna. De är SÅ värda det och jag, Nadja och Dilnaz har köpt biljetter via förköp (215 kronor!!!!?????! BARA!!!!) och är GALET JÄVLA TAGGADE på detta. Jag vet inte ens hur mitt schema ser ut men det löser jag, jag skiter i vilket (ursäkta språket). Missar ALDRIG detta. Det här får ni inte heller missa! Lyssna in er, köp biljett, GÅ PÅ SPELNINGEN. De kommer bli så stora. Ni ska få se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar