31 maj 2016

Jag igår. Till 100 %. Jag hade typ 45 min kvar på mitt pass när en idiot bestämde sig för att förstöra min dag. Förstår inte hur vissa ens får gå ut och äta, så som de beter sig. Fick gå hem tidigare och efter peppande ord och snälla meddelanden från kollegor och x antal bitar från en Aladdinask kunde jag somna gott igår kväll. Det hade jag gjort ändå eftersom jag var så utmattad men det kändes iallafall bra i hjärtat. Jag trodde inte jag skulle ta mig igenom den här helgen men det gjorde jag på något vis. Mina ben och fötter är helt slut, det är en annan sak. MEN!!! Jag har nog världens bästa kollegor. Jag är så glad över det team vi har nu. Av alla jobb jag haft (...tre stycken, men aa) är detta nog det jag trivs bäst på. Utan tvekan. Visst är det jävligt jobbigt ibland, men med ett sånt bra gäng är man iallafall aldrig ensam.  

Idag har jag och Mikaela skrivit opponering och förberett inför redovisningen och imorgon 08.45 är det dags för redovisning! Ska bli superkul faktiskt eftersom vi alla har jobbat på olika håll i två månader och nu ska vi få redovisa våra projekt. På kvällen ska jag, Mikaela och Kim äta middag på Pinchos som en fin avslutning på denna termin ihop. Sen är det för min del jobb nästan 8 dagar i rad (har ledigt den 6e juni) innan jag får åka hem till mamma för 6 dagars lov. Vi ska gå på Grand National på Strömsholm och så ska jag och Andrea åka till Gröna Lund. Efter det, strax över 30 timmars jobb innan midsommar och resan till Göteborg. Tror jag jobbar ganska många OB-timmar vilket gör det värt det ännu mer. Kämpa, kämpa.

Apropå kämpa ska jag, trött som SATAN (skulle kunna somna nu) trots 10 timmars sömn cykla 5 km till TS nya kontor och sen 5 km hem. Fun times. Ska tilläggas att det är en jobbig backe involverad och massor av andra jobbiga cykelvägar. Pray for Emilia 2k16.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar