3 maj 2016

I lördags var det Valborg! I fredags kom Isabell hit, vi käkade mat på Tybblerestaurangen på kvällen. Sen fick jag tyvärr sticka hem då jag hade sjukt ont i magen. Jag drack en liter Proviva och åt nästan en hel liter A-fil den helgen och det hjälpte faktiskt då jag hade haft symptom på magkatarr hela veckan. På lördagen åkte vi iallafall till Marieberg allihop och gick runt där från 11 till nästan 16. Stack snabbt hem och duschade och gjorde mig i ordning innan jag fick kasta mig iväg till Vickan där vi åt middag och förfestade. Vi hade jätteroligt, och vid midnatt åkte vi in till Strömpis och dansade till stängning. Deras dansgolv på övervåningen är alldeles för trångt men har den bästa musiken, gamla klassiker som aldrig blir dåliga och schlager från i år och bakåt, som man kan sjunga till. Nedre dansgolvet har verkligen sämst musik och det är störst??? Ovärt! Somnade iallafall vid 04.30 och fick ca 5 timmar sömn innan grannarna satte igång med diverse högljudda saker.

Och ja, jag har klippt mig!!! Jag ville klippa det kort, men egentligen inte såhär kort. Jag är dock glad att det blev så för jag älskar det. Jag kommer definitivt kapa det såhär nästa gång med (vilket blir typ i augusti). Mitt hår växer som ogräs så jag ska njuta medan jag kan av det här fina. Lite olycklig redigering av bilden, ser ut som att jag har en siamesisk tvilling men LOOK AT THAT HAIR. Älskar det. Lydia är verkligen den bästa jag vet. Fick håret tvättat (somnade nästan), klippt och stylat efteråt. Fatta att jag hittade rätt frisör på första försöket i Örebro? Amazing.

Nu ska jag gå och borsta tänderna och lägga mig och lyssna på de avsnitt jag missat av Creepypodden. Goodnight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar