20 mars 2016


17/7 2010

20/7 2012

Ja, mina två Kentkonserter kan ju inte mätas mot de som syrran och mamma har gått på men jag är ändå glad att jag tveksamt gick med på min första år 2010. De är väldigt bra live och jag tycker inte om alla deras låtar (som jag gör med tex Kodaline) och spec. inte deras senaste album, men det finns mycket som är bra. Nu när gubbarna ska lägga karriären på hyllan har jag köpt biljetter till totalt tre konserter: Örebro, Karlstad och deras absolut sista i Stockholm. Det kommer nog bli superkul och jag är tacksam att de spelar i Örebro. Nu ska familjen med så det blir ingen cykel, men annars hade det tagit mig tio minuter att cykla till Conventum :) Nära och bra. Är ju numera van med att åka hem till Strängnäs, sova där, åka till Södertälje Hamn och ta pendeln i nästan en timme till Sthlm, sen samma väg tillbaka och vara hemma i sängen cirka 01. Nu kan vi ta buss nummer 6 mot Hjärsta och sen samma tillbaka, eller om vi missar sista, gå i typ max 30 min. LYXIGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar