2 februari 2016


Två förlorade bilder från Kolmården 2015! Båda tagna i Bamses värld, jag älskade Bamse som liten så jag kan lugnt säga att jag var väldigt imponerad av hur världen byggts om sen jag var där på Kolmården som liten. Blev ett barn igen. Kan inte påstå att det är mina favvobilder på mig själv men de är fina eftersom att det är bilder med syskonen. I sommar ska vi faktiskt till Kolmården igen och vi ska övernatta tre nätter på en camping, i en liten stuga. Två dagar på Kolmården och en dag i Söderköping står på schemat. Två dagar på Kolmården kan låta tråkigt men det blir det nog inte för det är grymt svårt att hinna allt på en dag. Det gjorde vi inte sist, och nu ska iallafall en del av min besökstid ägnas åt deras nya bergochdalbana Wildfire, som verkar vara Balder 2.0. Ska bli skoj.

1 kommentar: