11 februari 2016

Igår satt jag och kollade på Renées brygga där Isabel Adrian och Steve Angello var två av gästerna. Jag minns inte exakt vad som sades men frågan om pengar och framgång kom upp och Steve sa att han inte mäter framgång i pengar, utan han mäter framgång i hur han mår. Det tycker jag var riktigt klokt sagt och jag tyckte faktiskt verkligen om avsnittet. Isabel och Steve är faktiskt två riktigt vettiga personer. Man har ju inte fått se så mycket av Steve i Svenska Hollywoodfruar eftersom programmet är om Isabel så det var kul att få lära "känna" honom lite mer. Han är en av världens mest kända DJs men är precis som alla andra (nähä???). Sen tycker jag att det var intressant att han är nykterist. Han sa, "jag kan inte dricka en öl, då måste jag alltid dricka tio till" typ. Trodde faktiskt att han levde en helt annan livsstil på sina turnéer. Aja, om ni har lika dåligt väder som vi har i Öret - kolla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar