12 februari 2016

DET SJUKASTE HAR HÄNT. JAG OCH REBECCA HAR VUNNIT EN TRÄFF MED KODALINE!!! Det var Sony Music Sweden som hade tävlingen och vi båda tävlade. Jag hoppades men vågade inte hoppas för mycket. De skulle kontakta vinnarna idag och när klockan blivit typ tre tappade jag hoppet, och tänkte att det var över. När jag precis cyklade över parkeringen plingade det i jackan men tänkte att det bara var ett vanligt sms. Så ser jag massa sms från Rebecca där det står "vi vann". VI. VANN. Jag kunde inte tro mina ögon tills jag såg att jag fått ett DM från Sony Music. Då sjönk det in. VI HADE FAKTISKT VUNNIT! VI!!!! Började gråta på stört och när jag var klar med den biten insåg jag att jag inte varit ensam. Nu kanske jag måste flytta härifrån (skämt åsido) men aaaaah. Jag förstår ingenting. Vi av alla vann och vi ska få träffa Kodaline. Vi två. Vad ska jag ens säga till dem? Finns så mycket men kommer jag få fram något? Alltså, vad händer? IS THIS REAL LIFE? Ja. Ja det är det. AAAAAAH.

Lyssnar just nu på setlisten och All Comes Down spelas. IT ALL COMES DOWN TO YOU. Ja, det gör det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar