18 januari 2016

Såhär såg det ut för ganska precis ett år sen! Imorgon är det klippdags igen. Klippte ju mig senast i slutet av oktober men fegade för mycket och håret har växt ut igen. Ska ta en längre bit den här gången, om jag vågar blir det lite kortare än på bilden :') Jag älskar mitt långa hår men det har varit förjävla jobbigt på senaste tiden. Statiskt, tovigt osv. Känner mig på något sätt mer självsäker med långt hår men jag tänker, varför inte prova igen? Det växer dessutom ut förr eller senare. Ändå är det inte lika långt nu som det har varit??? Hur levde jag ens förut.

Idag var det iallafall kursstart, och det var en rivstart. 6 timmar föreläsning och vi har redan bestämt grupp sedan igår och idag projekt. Vi fick välja mellan två och det vi valde var att göra en beställningsfilm för Rytmus-gymnasiet här i Örebro. Om de gillar den kommer de använda sig av den i sin marknadsföring så nu jäklar ska vi få till en bra film (trots att vi alla tre inte har en aning om vad vi håller på med just nu). MEN!!! Jag har gått klart halva min studietid. Med 90 högskolepoäng och en CSN-skuld på 103 550 kronor går jag vidare och köttar klart den andra hälften. Den här kursen, C-uppsats och praktik. SEN HAR JAG KLARAT AV UNIVERSITETET. Fatta sjukt?! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar