10 november 2015

Idag blev en sådan där dag när man inser hur fort livet går. Hur fort det faktiskt passerar förbi. Jag och Erica åkte till Eskilstuna för att hämta hem morfar från sjukhuset. Vi kom inte längre än ned på markplan med honom innan vi behövde ta hjälp av en sköterska för att få upp honom igen och han blev inlagd igen. Vill inte gå in på detaljer men det var iallafall sjukt traumatiserande för mig. Jag är så glad att Erica var där med mig så att vi hade varandra och att personalen på sjukhuset var så snälla och hjälpte oss, såg till att morfar fick hjälp och delade ut kramar och frågade om vi behövde någonting. Att vara med om det där vill man inte, man vill se sin morfar frisk och glad. Jag vill att han ska få vara det. Jag hoppas att han får komma hem snart och att allt blir bra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar