24 november 2015







I torsdags åkte jag som sagt hem, och i fredags åkte jag, Vickan och Isabell på Idol. Jag har alltid velat gå på en av liveshowerna och ärligt, denna line-up var verkligen perfekt och vi fick jättebra platser framför scenen. Jag visste att Axel skulle åka ut, det var ganska givet, men det var ändå jättetråkigt. Simon var hur som haver (inte oväntat) sjukt jävla asgrym. Hans uppträdande med Losin It var tre gånger mer så awesome i verkligheten som på TV. Men Ellie Goulding... Jag är inget fan av henne, men hon var verkligen URTRÅKIG. Ingen scennärvaro alls och noll personlighet. När idolerna sjöng lite kort med henne på Love Me Like You Do och Amanda fick lite solo, då skämdes vi alla tre för att Amanda ägde ut Ellie så himla hårt hahaha. Men det var en jättekul kväll trots att mina linser dödade mig efter att ha varit på från 13.30-02.30 efter att inte ha använt linser på ett par veckor (mina ögon var helt jäkla röda och torra och huvudet värkte). Ett under att jag orkade köra från Södertälje och släppa av folk här och var och sen åka hem.

Nu är det en ny vecka och i söndags kom jag hem sent. Pallrade mig upp 07 efter alldeles för lite sömn och var hemifrån 09-21. Idag var jag i skolan 08-14 ungefär och imorgon ska jag vara borta 08-21. Tagga livet. Jag och Oskar hinner verkligen inte umgås, igår kväll hann vi umgås en timme typ innan vi var tvungna att sova och sen gick vi tillsammans till skolan 07.30, det var väl typ det och imorgon ska vi klämma in en pizzalunch, eller tidig middag för mig eftersom jag drar till jobbet efteråt. Ändå har vi inte träffats sen den 15e innan igår... Livet är verkligen inte enkelt denna hösttermin kan jag säga men man får göra det bästa av situationen.

På torsdag kommer Andrea hit vilket jag verkligen ser fram emot. Vi ska köpa julpynt och jag ska köpa en gran, ha adventsmys, äta på Pinchos och äta julbord på IKEA. Och nästa torsdag efter det, åker jag hem för att göra en tråkig sak och en rolig sak. Begrava morfar och fira mammas födelsedag. När jag sen kommer hem är det en vecka kvar av terminen innan jul - och sen efter "jullovet" bara 12 dagar kvar av terminen totalt. Julen får gärna komma nu. Det är så stressigt nu och jag är glad att jag fick chansen att sova ut två dagar hemma iallafall, för nu sover jag typ 6 timmar per natt och då funkar inte jag hehe... 

Och justja... Minns ni mitt snyftinlägg om Glenn? GLENN LEVER!!! *springer 10 varv runt hela Örebro och gör backflips*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar