27 oktober 2015

Om du inte har sett tredje avsnittet av The Walking Dead säsong 6 eller inte kommit så långt ens... Fortsätt på egen risk, ok? Nu har vi avklarat det.

Det har hänt igen. Jag har gråtit för att en karaktär i en av mina favoritserier har dött. Hahaha. Första gången var när Opie i Sons of Anarchy dog. Andra gången var när jag såg Opie dö igen (jag grät inte ens när Jax dog, mest amazed över hur jävla briljant serie det är). Tredje gången var iallafall igår kväll när jag låg i sängen och såg på The Walking Dead och Glenn dog. Först insåg jag att det var kört och då kom det. Sen hände det, då var jag in denial. Sen efteråt, de sista fem minuterna av programmet, kom tårarna igen och jag sa för mig själv "neeeej, det här är inte rättvist". Hade jag inte varit trött hade jag väl googlat efter nåt mentalsjukhus i Örebro att checka in på. Så jag somnade istället :)

SÅ INTE RÄTTVIST!!! Han ska inte dö alls men han dog så fel. Utan vittnen. Inte någon Maggie (hans fru) som kunde säga farväl. Ingen vet att han är död ens??? Många säger dock att han visst lever. Han och en annan karaktär ramlade ned från en container rakt ned i famnen på ett par hundra zombies. Folk säger då att det var den andra karaktären de gnagde på och att Glenn överlever. På IMDB finns han med till 2016 so far, men jag tror mer det kan betyda att han kommer tillbaka som zombie eller är med i flashbacks.





Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar