28 oktober 2015

Ibland har man dagar där verkligen ALLT går emot en. Idag var typ en sådan dag. Kan sammanfatta: mamma fick ställa in och kunde inte komma hit, när jag stod och skulle sminka mig öppnade jag badrumsskåpet och en necessär fylld av grejer (varav en tung parfymflaska i kartongen) föll ned rakt i mitt ansikte, när jag väl var på bra humör igen efter att ha varit lite i skolan smsade Isabell (som ska komma hit på fredag var det tänkt) att hon är megasjuk och då pallade jag verkligen inte med den här dagen. Var bara så nere från sekunden jag vaknade. Åkte iallafall till stan och klippte mig - det blev superbra - och sen åt jag middag med Oskar, dock utan mamma. Men det blev bra ändå. Bra humör igen. Sen på bussen upptäcker jag att jag fått fett jävla U på min retoriska analys. Hade inte förväntat mig ett G, men inte att bli såhär underkänd heller. Nu försöker jag muntra upp mig själv med bra musik, sen ska jag duscha och se Hollywoodfruar och sova. Nya tag imorgon. Analysen ska jag glömma ett par dagar.




















Håret blev superfint! Precis som jag ville ha det. Jag ville inte ta av för mycket men ändå få bort det slitna och klippa upp. Jag älskar min frisör!!! Skulle inte gå till någon annan nu. Hon tar verkligen hand om håret och är jättelätt att prata med medan hon håller på och hon gör exakt så som man vill. Sen erbjöd hon sig att styla håret också för att jag berättade att jag skulle på middag. Så hon lockade det fint :') Vet inte exakt hur mycket hon klippte men en hel del. Mitt hår har inte blivit klippt sen i januari och ja, det var långt och asjobbigt.

Hehehe... Jag har jättelänge gått med en trasig plånbok för att jag inte hittat en fin och att köpa en svindyr är inte min grej. Ändå sitter jag här med en plånka från Michael Kors, hahaha? När jag var i Stränkan sist stötte jag på en man som i princip olagligt sålde överskottet från sin affär som får sälja MK, för 1/3 av normala priset. Jag trodde inte på honom först (för bra för att vara sant liksom) men jag har kollat typ 100 guider och inspekterat och luktat (lädret ni vet) och den är faktiskt äkta. Originalförpackning från USA med prislapp och allt dessutom. Aja, jag tänker inte sitta här och förklara mig utan ska njuta av en sjukt bra deal som passar perfa till min nya handväska :')

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar