20 augusti 2015

Kodaline kommer till Sverige igen!!! Och denna gång kan jag faktiskt gå (sist var det ju 20+ och det var därför vi stack till Oslo istället). Jag låg lite sådär nyvaken i sängen och såg att de släppt datum för en UK tour. Resfeber som jag har kollade jag lite oskyldigt på flyg (inte för att jag skulle kunnat åka, men för skojs skull) och sen från ingenstans droppade de andra Europadatum och Sverige fanns med på listan. Vet inte om det är mina hormoner som spökar eller om jag bara är en märklig person men jag grät en skvätt. Sist jag grät för ett band var när jag köpte mina VIP-biljetter till Tokio Hotel. Då satt jag vid köksbordet och tårarna rann, hahahaha. Vem är jag... De spelar iallafall den 14e februari, på Alla Hjärtans Dag, på Berns. Mysig klubb och på just det datumet. Vill gråta ännu mer för att det är så perfekt. Otur att man behöver lämna pojkvännen i Örebro på denna dag men ändå. Och knäpp som jag är funtar jag på att åka till Oslo också... Jag är beredd att åka, men det hänger på om Rebecca kan. I sånt fall blir det Örebro - Stockholm - Oslo - Örebro. En konsert den 14e och en konsert den 15e. Känns ju onödigt att INTE åka när hela den resan med alla biljetter och övernattningar skulle kosta mindre än vad flyget till Frankfurt gjorde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar