6 augusti 2015



I söndags kväll kom äntligen Nadja hit!!! Hon stannade tills i tisdags eftermiddag. Har saknat henne så, det var så roligt att hon äntligen kunde komma till Örebro och att vi framför allt kunde ses. Vi åt oss genom dagarna. Nutellapizza, goda drinkar, chips, you name it haha. Och såg skräckfilm. Hade det superbra. Däremot blev jag sjuk i samma veva, en vidrig förkylning och idag bestämde jag mig för att sjukanmäla mig från jobbet. Jag hade säkert kunnat gå dit då jag jobbar på TS denna vecka, men nu när jag varit på jobbet tre dagar och inte mått så bra, så har jag ändå inte varit produktiv alls utan presterat typ hälften av vad jag borde. Detta är alltså tredje gången på 2,5 år som jag sjukanmäler mig från ett jobb... Första gången pga sjukdom, de andra två var förra året när jag inte kunde gå på min fot pga stukningen. Egentligen borde jag ha sjukanmält mig mer pga foten men det gjorde jag inte och det får jag sota för varje dag, hehe. Ung och dum!

Jag har också varit hemma en sväng och vi var bland annat på Kolmården. Tänkte lägga upp lite bilder nu, men min dator vill inte hitta mitt minneskort till kameran, och jag orkar inte starta om den då jag inte heller har min sladd här i Örebro för att detta alltid funkar..... Hehe. Så det får bli en annan gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar