2 juni 2015


Angående förra inlägget. Såhär ser det ut nu! Eller, igår. Idag har det återigen regnat. Igår vet jag inte vad som hände - det var ett plötsligt uppehåll. Och jag hade extra stökigt igår för jag orkade inte göra något. Orkade inte diska eller bädda nya lakan i sängen och jag har inte hunnit städa ordentligt varje vecka som jag brukar, för att mitt schema varit så hektiskt. Även idag har jag haft mycket att göra. Förra veckan hade jag ett otäckt möte med en heeemskt otrevlig person på Tybble vårdcentral. Jag gillar verkligen inte att ringa till folk jag inte känner, speciellt inte i privata ärenden och dit tänker jag aldrig ringa igen. Idag fick jag iallafall träffa en solstråle på UM i stan istället, så ska man bemöta folk! Dit skulle jag lätt kunna återvända, men aldrig mer till Tybble vårdcentral. Vi har även suttit med vår B-uppsats igen. Imorgon är det slutspurt i 5 timmar, sen ska den in. Jag är så extremt trött och somnar snart innan mållinjen.

Verkligen snurriga veckor det här, det har dykt upp så mycket och jag vet inte ens vart jag ska börja förklara vissa grejer för det finns bara två personer som tror mig??? Det är ganska irrelevant för de som skiter totalt i fandomen men jag måste få ventilera på svenska för en gångs skull. Jag har alltid vetat lite för mycket om bandet, egentligen rätt ofrivilligt, men jag blir så lack nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen, hahaha. Önskar att jag inte fått vara med om detta, för det kommer nog dröja innan jag ser på Bill med samma ögon? Dryg slarvpelle skulle jag säga om detta är sant. Älskar honom till döds, don't get me wrong. Men om min magkänsla har rätt för typ tusende gången i mitt liv och jag inte tappat alla hjärnceller så har jag rätt och han borde ta ett steg tillbaka och försöka att inte röja sin identitet nästa gång han lackar ur på ett fan på Twitter och överanvänder ordet "fucking" i olika böjelser när denne inte ens gjort något fel utan enbart konstaterar observeringar precis som 100+ andra gjorde. Det är allt jag har att säga denna gång. Den som läser detta lär ju tro att jag är helt dum i huvudet men aa, om en tredje person skulle tro på mig skulle det ju vara nice för jag vet för en gångs skull vad jag talar om. Kan nu gå och lägga "har antagligen blivit kallad dumbfuck av Bill Kaulitz" på CV:t även fast det inte bara var menat åt mig. Hahaha, asså nej, nu ska jag ringa psyket innan typ mamma hinner före. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar