5 maj 2015

Mitt liv just nu i lite GIFs och text.


Okej, så igår hade Tokio Hotel ett slags Q&A på sin Twitter. Man skulle tweeta en selfie med sin FIA-biljett och ställa en fråga. Så jag ställde frågan till Tom, vilken favoritkaraktär han har i Sons of Anarchy (en favvoserie vi båda har gemensamt). Och han svarade!!!! (Jax Teller var svaret, se GIF). Dog där och då och grämde mig över att han sett tweeten med en av de sämre selfies som jag tweetade, men nu vet jag iallafall, har alltid undrat faktiskt. Min favvokaraktär då? Tackar som frågar. Jag skulle nog svara Jax, Opie och Chibs. Spoiler alert: jag grät när Opie dog. Och låten de hade för hans begravning..... ÄLSKAR DEEEN, grät mer. Åh.

Skolan, Orkar inte mer. Grupparbete som går långsamt fram, omtenta som stundar... Jag har typ huvudvärk varje dag och jag tror det är pga stress, då jag dricker ganska mycket om dagarna ändå. Eller sömnbrist, who knows (hahaha säger hon som vaknade 11-12 hela Valborgshelgen osv). Throwback till när 07.30 var sovmorgon. Nu är 07.30 en okristlig tid jag aldrig vaknar förutom nån gång i månaden, typ.

Jag har tjänat lite pengar. Haha okej, jag jobbade 2,5 timmar. Men det var mitt första riktiga pass på jobbet. Måndagkväll, knappt något folk alls.. Men jag lärde mig återigen nya saker och det var en bra början. Jag är fortfarande lite osäker i allt jag gör men det börjar gå bättre. Och nya menyn är mycket bättre än den gamla, de bytte efter att jag haft mina intropass. DÄREMOT så har jag fått anställning på 50 procent i sommar! Mer än väntat, så jag är superglad. Nu känns det inte lika jobbigt med ekonomin osv. Skönt. 

Förutom detta har det regnat en jäkla massa och jag har spenderat för mycket pengar på mat. Vad är det för pissväder vi har fått? Skönt att jag slipper oroa mig över regn på midsommar, eftersom det är på midsommarafton vi drar till Cypern. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar