9 maj 2015

                

Lite från veckan. Häromdagen lagade jag lax med citronsås, zucchinipasta och fetaost med sallad. Kan lugnt säga att det var det bästa jag ätit i mitt liv, eller under min tid här i Örebro. Igår var en skitdag. Först ramlade jag ned för trappan i Bilbergska och stukade foten. Dock lindrigt, jämfört med förra året. Men ja, ni ser ju på bilden. Hoppas det går över fort! Sen var jag rätt pepp på livet tills jag från ingenstans började må väldigt dåligt vilket slutade i någon slags ångestattack. Låg typ paralyserad på sängen och grät och kippade efter luft och jag grät nog i en timme efter det utan stopp. Ställde in kvällens planer och ringde mamma för att prata ut, och gick sen och la mig. Imorse pratade vi igen, sen ringde en kompis och vi pratade igenom lite saker vilket var hur skönt som helst. Efter det hade jag sällskap en stund och fick choklad och kramar. Nu äter jag en kebabtallrik. Mår fortfarande dåligt från igår, men jag har bokat om jobbpass och på torsdag ska jag åka hem och äntligen få krama min mamma. Det behöver hon, och det behöver jag också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar