17 april 2015



Igår badade min lägenhet i solljus. Det var väldigt fint! Igår hade jag jobbpass 5 av 5 för denna vecka. Förstår ej att jag överlevde, hahaha. Hektisk vecka. Imorse vaknade jag såklart med mensvärk, vilket sög totalt. Ikväll är det ju dags för min hejdå Donken-fest och jag har spenderat dagen med att städa och göra i ordning. Kläderna är framplockade, citronen är skuren, det enda som arbetar emot mig är SJ. Vickan och Isabell skulle hit vid 18-18.30 och äta mat, men tåget var inställt så Isabell sitter på en buss nånstans påväg hit nu. Hoppas verkligen att de hinner hit till senast 19 så vi hinner äta innan de andra kommer. Aja, det ska bli sååå roligt iallafall! Den här gången har jag investerat i plastmuggar. Disken sist var inte rolig. Har sett fram emot den här kvällen i flera veckor nu. Ska lägga den finaste eyelinern och göra de finaste lockarna (hoppas jag). Let's go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar