28 april 2015

Fuji hade återigen gratis frakt, så jag passade på att beställa lite minnen från februari och mars. För riktiga fotografier slår ju den digitala varan alla dagar i veckan, och kommer vara roligt att ha i framtiden. Hahaha fatta att visa barnen typ M&G-bilden. "Här är mamma med sina idoler som tar alldeles för mycket tid av hennes liv." *sneglar på bild på 40-årig Bill Kaulitz som sitter på kylskåpet*.

Jag SAKNAR verkligen februari och mars. Människorna jag mötte och sakerna jag gjorde. Det var så jäkla kul att äntligen få träffa mina tyska vänner i Frankfurt, förutom att vi har en sak gemensamt (bandet) så är de världens bästa människor som har samma åsikter och i den här emellanåt efterblivna fandomen är vi en enad front och lyckas hålla varann psykiskt stabila... Hahaha, lite så är det typ. Jag är såååå frustrerad över att många av de vänner jag fått genom bandet är såna jag typ aldrig kan träffa? En bor liksom i USA, till exempel. Avstånd är det värsta jag vet. Till familj, vänner, vad som helst. 

Aaaah färdigsvamlat... Och vidare till nästa svammel. Jag var tvungen att beställa en 20x30 på min M&G-bild också, och jag vet inte vad jag ska göra av den så jag ställde den på tavelhyllan över sängen där jag även har samlarbiljetten och konsertbiljetten.... Och min LP... Och en tavla med en av mina favvobilder på bandet. Insåg igår att det ser ut som ett jävla altare, vilket ju inte är meningen. Jag vill ju ha det relativt stilrent i min lägenhet, med inslag av färg, men det här är ändå sånt jag blir glad av att se och därför har jag det framme även om det kanske är lite plottrigt just på hyllan. Om det är något som motiverar mig vad gäller jobb och allt sånt just nu, så är det att det här har hänt. INGET är omöjligt eftersom jag efter 8 år fick träffa dem, jag kan klara allt. Jag vågade tilltala Tom Kaulitz utan att han pratade med mig först, jag vågar allt. Hahahaha. Skämt åsido. Jag är en tönt, hejdå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar