23 mars 2015

Sitter i mitt tonårsrum och fryser. Jag antar att man kan kalla det för tonårsrum? Det här är iallafall första gången på tre månader som jag är hemma-hemma, det vill säga hemma i Strängnäs. Det är jättemysigt att vara hemma hos mamma men när jag är i själva stan längtar jag efter Örebro på något vis. Hann liksom stiga av tåget, kliva 15 meter åt sidan och redan då stod jag med folk jag inte alls tål. Försöker hursomhelst skriva lite på min hemtenta men tankarna är på annat håll. Dessutom har jag jätteont i min fot, det var 11 månader sen jag skadade den men det känns som att det gått typ 1-2 månader plötsligt. Jävligt onice med andra ord. Imorgon ska jag riva loss taket på Annexet till The Script så då får den allt skärpa sig. Egentligen är den här resan en resa jag inte har tid att göra, just på grund av hemtentan som jag har totalt en kväll och ett par timmar på mig att slutföra när jag väl är hemma, sen väntar jag på ett paket som jag tror jag måste ta emot personligen och jag är ju... Här, hehe. MEN jag är fett pepp på det för det är ett paket från the one and only Universal i Tyskland!!! För ett TH-fan som mig själv är det iallfall the one and only Universal haha. De har skickat ett par KoS-skivor åt mig, till fanklubben. Budbilen försökte leverera det i fredags men hittade inte mitt hus och hade inte mitt nummer??? Inte för att vara sån, men om pizzabuden hittar mitt hus kan nog en budbil innehållandes GPS hitta det. Men icke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar