8 mars 2015

Då jag igår lyckades vrida till dygnet mer fel än någonsin sitter jag här nu vaken och äter chips. Så jag har tråkigt helt enkelt, och har lånat den här listan från Frida (försökte länka i namnet men det går inte??? Orkar inte bråka med det såhär mitt i natten).



Vad har du på dig?
Världens mysigaste pyjamas och en handduk på huvudet då jag nyligen tvättade håret.

Hur mår du?
Just det här har pendlat ganska starkt på senaste tiden, men just nu mår jag för jäkla bra! Skolan är ganska enkel, jag har grupparbete med en jättebra grupp och har fått träffa nya människor på köpet (något jag alltid fasar för - men samtidigt älskar). Jag känner mig omtyckt och är full av vårkänslor. Och jag ska träffa mina hjältar om 6 dagar. Japp, jag mår bra.

Vad önskar du just nu?
Att mitt hår inte var blött just nu, det önskar jag. Och att jag hade lite mat.

Vad har du ätit idag?
Nudlar till frukost/lunch nummer 1 då jag behövde något som kunde fixa sig själv medan jag fixade MIG själv, köttbulletallrik på IKEA, gårdagens makaroner med lite korv till snabbmiddag då jag återigen hade tidsnöd, och chips.

Vad ska du göra imorrn?
SOVAAAAAA. Säger sig självt eftersom jag fortfarande är vaken, haha. Men jag har varit iväg så mycket de senaste dagarna och gjort så mycket och umgåtts med människor så nu behöver jag sega en dag. Har dock haft roligt dessa dagar men ibland behöver man vara ensam. Ska också vara på helspänn pga TH har sin andra konsert för turnén.

Vem saknar du?
Min mamma.

Senaste köp?
En peplumtopp på BikBok. Skulle absolut inte shoppa idag, men den satt så JÄVLA snyggt och det tyckte mina kompisar med, så den fick komma med hem.

Vad skrattade du senast åt?
Mina fula selfies som jag skickade till Nadja när hon inte svarade på mina sms.

Vad grät du senast åt?
Min jobbsituation inför sommaren.

Vad läser du just nu?
Integrerad organisationslära av Bruzelius och Skärvad, samt en annan bok om kommunikation inom organisationer. Med andra ord: skitböcker jag inte valt att läsa själv utan måste för att klara kursen. Nice.

Senast sedda film?
The Conjuring.

Vilken svordom använder du mest?
"Fan" helt klart.

Vem var den senaste som ringde dig?
Ett nummer jag inte känner igen, haha. 

Har du dejtat någon av en annan religion?
När jag var mindre, ja. Men det räknas knappast som att dejta. Så i tonårsåldern har jag icke det.

Senast 3 inkomna sms?
"Jaa nattiiii <3"
*ett sms med 3 smileys i*
"Ledig tid på måndag 11-15, ring restaurangen vid intresse!"

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
"JA EXAKT!!!"

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Hmm, vet faktiskt inte. Jag tyckte om medieproduktion och engelska bäst tror jag.

Vilken är din favoritfrukt?
Eeeh oklart för mig om en vindruva är en frukt eller ett bär men alla bär är för mig frukter på ett eller annat sätt. Så vindruvor svarar jag, gröna utan kärnor.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Inga.... Tror jag? När jag skaffat mina glasögon för ett par år sen sa min syster att jag såg ut som nörden i Big Bang Theory. Vilket jag inte gör, men en nörd är jag i mina brillor.

Vad är du rädd för?
Att bli bortglömd, att vara dålig eller inte räcka till. Är sjukt rädd för att misslyckas, och för att bli sårad. Jag är även rädd för mörkret och för spindlar. Jag har en irrationell rädsla för tomma swimmingpoolar, vilket faktiskt ÄR en riktig fobi/rädsla hur konstigt det än låter. Det började med x antal mardrömmar och nu är jag helt enkelt rädd. Skulle aldrig gå nära en tom pool och jag får ont i magen när jag ser bilder eller videor på det.

En person du tycker är snygg?
Nick Bateman. Holy shit.

Blir du lätt svartsjuk?
Hehe, ja. Tyvärr.

Din favoritkaraktär ur en serie?
Meeeen detta är ju som att välja sitt favoritbarn? Just nu får jag nog svara Chibs ur Sons of Anarchy för att han är en riktigt nice irländare som var riktigt sassy i senaste avsnittet. Inte så snygg direkt då han skulle kunna vara min pappa, men han är cool.

Vem skrev senast åt dig på Facebookchatten?
Victoria som skriver att hon inte finner Zac Efron snygg. "Helt okej snygg" är han???? Asså va? 

Vilket språk hade du velat lära dig?
Hmm, dorky as it may sound så skulle jag gärna lära mig tyska bättre. Är faktiskt inget annat språk jag känner att jag vill kunna.

Vart vill du åka just nu?
FRANKFURT!!!! JAG ORKAR INTE VÄNTA LÄNGRE, JAG SPRICKER. Ta mig dit, nu!

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Något jag aldrig kommer få: en massage eller en spaweekend.

2 kommentarer: