2 februari 2015

Min grymt tråkiga dag fick en positiv vändning när jag genomförde en telefonintervju för ett extrajobb och imorgon ska jag dit på gruppintervju. Jag ska verkligen göra mitt bästa och jag hoppas att det kommer räcka hela vägen, för ett extrajobb skulle sitta fint nu. De pengar jag får över sätter jag alltid in på sparkontot, men jag och vännerna planerar att ta en vecka utomlands i sommar och det känns ju bättre att få in pengar medan man spenderar pengar. Sen vill jag verkligen ha något mer att göra än att mestadels plugga. Visst gör jag annat också, träffar folk och försöker sysselsätta mig själv. Men jag vill göra något vettigt, som sen leder fram till att man har en löning att se fram emot. Det här jobbet kan också leda till ett sommarjobb, vilket skulle innebära att jag inte behöver flytta hem i sommar. Så håll era tummar nu. Men om det inte skulle gå vägen ger jag inte upp, det gör jag aldrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar