5 februari 2015

Har spenderat ganska många kvällar/eftermiddagar med att se på Harry Potter (har två filmer kvar nu). De filmerna är så mysiga! Och jobbintervjun gick jättebra, jag fick jobbet och idag var jag där och skrev avtal. Vet inte riktigt när jag kommer att börja jobba men vi ska på en ganska lång introduktionsdag först någon gång ganska snart. Är väldigt glad att jag har lyckats få ett extrajobb här i Örebro, och ett jobb som kommer passa studierna galant också. Och framför allt: bra lön, extra inkomst och en till merit på CV:t! Så jag ska alltså jobba på Transportstyrelsen som bildgranskare ett par kvällar per vecka. Har även hunnit bli sjuk, det är väl i grund och botten en förkylning men en jäkligt envis en och jag mår inte alls särskilt bra. Men imorgon ska jag försöka pallra mig till skolan och hoppas att rösten håller. Sen i helgen ska jag vila, plugga och sova typ. Nu måste jag duscha och laga mat, jag ska göra potatis-och blomkålsmos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar