9 februari 2015

Efterlängtat album!!! Ingenting kan egentligen slå deras debutalbum, men jag tycker om det här albumet riktigt mycket också. Det får gå på repeat nu så att jag kan låtarna lagom till konserten som är om mindre än två veckor. Jag har äntligen blivit lagom frisk. Jag är fortfarande äckligt förkyld, men rösten börjar återvända och jag har inte så mycket hosta. I fredags eftermiddag när jag kom hem så däckade jag i princip i sängen och pendlade mellan den och soffan hela helgen. Jag hade EN Alvedon och hade behövt många, många fler. Men igår vaknade jag upp och mådde bättre vilket var jätteskönt. Hade bara minilite huvudvärk. Så nu ska jag städa lägenheten lite grann och byta lakan och sådär, för att få bort den där sjukdomskänslan som typ sitter överallt hahaha. 

Förstår inte att det snart är dags för Kodaline??? Och en annan härlig nyhet är att jag, Isabell och Vickan har bokat en solresa! 19e juni drar vi till Ayia Napa nån vecka. Har aldrig varit på solsemester så det ska bli riktigt nice, är så himla taggad. Har inte berättat om resan för mamma än så om du läser detta mamma, ANDAS för jag känner dig och vet vad du tycker: många åker väl till Ayia Napa för att enbart festa men det är inte huvudsyftet med vår resa, haha. Sol och bad ska det främst bli! Men såklart ska vi testa på utelivet, speciellt eftersom Vickan fyller 20 år när vi är där. Det måste ju firas. Kommer hursomhelst bli jättehärligt, sol och värme och fina stränder och god mat. Och alltihop med ett par av mina bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar