4 januari 2015

Utan Kodalines nysläppta låtar och lite annan fin musik jag hittat skulle jag gå ännu mer i taket över hur jäkla mycket jag har att göra. Det är så mycket, så jobbigt och så stressigt att jag inte vet vart jag ska börja, hur jag ska gå till väga. Igår peppade jag mig själv med att boka bussbiljetterna till och från Oslo och bussresan till Arlanda. Ikväll ska jag nog äta lite ostbågar. Och när all den här skiten är över ska jag låsa in mig i lägenheten och inte göra någonting. Det snackas om tentafest men jag vet inte hur jag ska orka, ärligt talat? Det sista jag vill göra efter två intensiva pluggveckor är att festa. Jag kommer vara helt död och säkerligen deppig för att allt gått åt helvete. Positiv attityd finns inte för jag vet att jag kommer få omtenta på iallafall den tentan vi har nu på fredag. Så känns det iallafall nu. TACK GODE GUD FÖR MUSIK, det är typ mitt Valium. Utan musik skulle jag ligga på golvet just nu och vägra livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar