9 januari 2015

TENTA NUMMER 1 AV 2 ÄR AVKLARAD OCH SÅHÄR GLAD ÄR JAG!!! Jag tror inte att jag kommer få godkänt då jag bara var säker på några uppgifter som typ gav mig 6-7 poäng (godkänt är 8, maxpoäng är 14). Men jag har pluggat så gott jag kunnat och jag försökte iallafall, mer kan jag inte göra. Imorgon är en pluggfri dag och då ska jag sova ut, göra absolut ingenting och sen ta mig ned på stan för en fika. Nästa tenta är inte alls lika omfattande, tror det är en krysstenta till och med om jag inte minns fel. Men det krävs ju ändå en del plugg så 09.15 den 16e januari kan jag äntligen slappna av helt. Sen kör B-kursen igång på en gång och det ska bli roligt ändå. Jag råkade göra misstaget att slänga mig i soffan innan jag städade, så nu är jag astrött men ska ändå sätta igång med städandet snart, ska bara käka upp min tonfisk som jag sitter och äter direkt ur burken med lite majonnäs. Ofräscht men gott, hahaha. 

Varför är det en bild på en ovanligt snygg man bredvid mig då??? Vet inte vad jag tänkte när jag la till den då det är lite jobbigt att omedvetet bli jämförd med en sån snygg individ som Tom Kaulitz. Men han är snygg, det är svaret. Därför är han där. Träffar även honom om 64 dagar, alltså hjäääälp jag ramlar av stolen snart av bara tanken på det! Satan vad obehagligt och underbart på samma gång. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar