18 januari 2015



Saker har känts ganska jobbiga ett tag, men nu känns det faktiskt som att det börjat vända och förutom att mina högtalare verkar ha pajat (de funkar men det är ett hemskt bakgrundsljud) är jag glad! Det har nog berott ganska mycket på all stress av skola och jobbletande, och tjejhormoner. Men jag har haft en superbra dag, och jag har en asrolig vecka att se fram emot, minus ny kursstart då, hehe... Men jag tror den här kursen ändå kommer bli rolig, tror att vi ska gå in mer ingående på PR nu. Hur som helst är jag glad att jag har så fina människor omkring mig som alltid får mig på bättre humör. Och mitt löfte inför denna kurs är att jag SKA försöka läsa till varje föreläsning och inte sitta där till sist med 200 sidor att plöja. Har varit så dålig på det hittills. Kan det vara mitt nyårslöfte, kanske, hahaha? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar