13 januari 2015

Om två månader kommer jag att ha landat i Frankfurt med Nadja!!! Hur grymt är inte det? Får hjärtklappning over here.

Och vi kommer se bandet live i den här lokalen där det ryms max 900 personer! I och med våra VIP-biljetter har vi även early entry så snabbt och smidigt kommer vi komma väldigt nära scenen om vi har tur, det kommer säkert vara folk som köar ändå (t.ex. de som har M&G efter spelningen, vi har vårat innan konserten) men att köa har ju inte vi tid eller lust med. Men jag har varit på många spelningar på Debaser och även fast man står i mitten av publiken så ser man hur bra som helst (tror Debaser tar 800-900 personer).


Och när jag och Rebecca drar till Oslo för att se Kodaline kommer det vara vi och max 398 andra i publiken. För den lokalen är mer än hälften så liten. Så galet! Jag älskar klubbspelningar, det är så intimt och alltid så jäkla bra stämning. Och att uppleva TH på en klubbspelning kommer vara något alldeles unikt, det kan jag knappt se framför mig då de inte gjort sånt i Europa sen de fortfarande hade typ 25 personer i publiken under en spelning på Gröninger Bad i Magdeburg (räknar alltså inte USA). Men Kodaline ska upplevas på en intim klubb, det har jag alltid sett framför mig. HUR SOM HELST, Frankfurt kommer bli underbart och jag kan inte understryka det nog med gånger. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar