2 januari 2015

JUL 2014


Tog inte så många bilder nu i jul, mest njöt av att få vara hemma och slappa lite och proppa i mig mat och godis hehe... Jag har ju jobbat nästan alla dagar jag var hemma, men julafton och juldagen var jag ledig vilket var skönt. Hade ju dock kunnat jobbat juldagen eftersom det är dubbel lön då, men jag hann få lite plugg gjort. Pappa kom förbi på julaftonsmorgonen iallafall och vi åt frukost ihop allihopa. Senare fick jag agera chaufför och hämta mormor och morfar som skulle vara hos oss på eftermiddagen och kvällen. Fick en sådan enorm matkoma och fina julklappar. Det bästa var nog min toastgrill som jag ska inviga ikväll! Sen lite bra prylar som jag behöver när jag ska ut och resa nu i februari och mars.

NYÅR 2014/2015

Antagligen det bästa avslutet på ett år, och den bästa början på ett nytt som jag någonsin fått! Innehöll bra sällskap, snygg klänning, god mat, roliga minnen och nyårskyss. Jag slutade jobbet 14 så det var stressigt men strax efter 16 var jag, Vickan och Isabell i Örebro iallafall. Vi åt lite god mat och drack vin, snackade och lekte lekar. Vi körde bland annat någon variant av beer pong och det blev väldigt kladdigt. Fick ångest när jag kom hem och såg lägenheten, hahaha. Märktes inte att vi bara var tre här iallafall. Missbedömde såklart skovalet och det dröjde inte länge innan jag åkte i backen (inte heller sista gången, ganska ostabilt läge pinsamt nog) och vi missade bussen. Jag skulle hem och byta skor men då mötte vi ett trevligt killgäng från ett av de nya husen här i mitt område så det blev inte av, utan vi gjorde dem sällskap till nästa buss och in till stan. Men det var ändå tur att vi missade bussen och att jag aldrig bytte skor eftersom att vi fick trevligt sällskap. Tillsammans såg vi på fyrverkerierna vid slottet vilket var supermysigt, och drog sen vidare till Satin. Har aldrig varit där förut men det var en bra klubb och efter mycket om och men kom vi tjejer hem till Vickan vid 3 någon gång. Dagen efter fick jag städa och sov så gott inatt i min säng som jag inte sovit i sen den 21a december.

2015 kommer nog inte bli lika bra som 2014, men jag är fett redo. Bara tanken på att jag träffar mitt favoritband om mindre än 3 månader får mig att krypa ur skinnet. Kommer bli såååååå bra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar