30 januari 2015

Jaha, oj oj. Det här var ett tag sen. Jag har hunnit haft familjen på besök, jag har hunnit fylla 19 också. Min födelsedag bestod av skola och sen mysmiddag hemma med sånt jag tycker är gott. Under veckan har jag också hunnit haft mååånga tråkiga föreläsningar och spenderat tiden med att rita och försöka att inte somna. Men vi har grupparbeten nu tills i mitten av februari och jag har en jättebra grupp så det är roligt trots att vi jobbat före och efter dessa tråkiga föreläsningar och haft det sjukt stressigt. Nu på B-kursen så är det en annan klass med också, så jag har fått träffa nya människor vilket alltid är skoj då vi inte valde grupper själva (vilket faktiskt är bäst för annars jobbar man bara med samma personer jämt vilket egentligen inte är så givande).

Jag har även klippt mig! Kort. Tror inte ens jag hade såhär kort sist jag klippte mig. Det ser längre ut på bilden jag tog i spegeln, eller så känns det iallafall haha. Hon klippte säkert mer än en decimeter. Det behövdes dock, så nu försöker jag bara vänja mig. Jag saknar verkligen mitt långa hår, önskar att jag iallafall hade 5 centimeter längre hår just nu. Men det växer ut och förändring förnöjer, jag är fan snygg i kortare hår också. Skönt att ha hittat en frisör här i Öret som är bra, snäll och har bra priser iallafall. Anyway, imorgon hade jag tänkt slappa men det kan jag göra på söndag. Jag ska ta mig till stan och sen vidare ut till IKEA och köpa ett par ramar. Vi var på IKEA i söndags när familjen var här men då hade jag inte bestämt mig för vad för sorts ramar jag skulle ha smart nog!

Fredagsbonus, en grym liveversion av LWLYB som spelas i en van:



PS: fick godkänt på tenta #1! Tur att jag låg i sängen när jag läste det för jag höll på att svimma av glädje.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar