22 januari 2015

HÄRLIGT med en torsdag där jag inte har tentaångest! Imorgon är jag faktiskt typ ledig, vi har grupparbete med två olika uppgifter som rullar nu med föreläsningar under två veckor så mitt enda måste är att jag ska läsa en himla massa och sen sammanfatta en text tills på måndag. Ska nog ta tag i det imorgon, sen på eftermiddagen får jag fikabesök och efter det ska jag iväg och äta på en grekisk restaurang med Vickan och Isabell som förhoppningsvis är bra. Och på söndag kommer förhoppningsvis mamma och Andrea hit, kanske pappa, vet inte än. Om väglaget är bra. Dock snöar det ju konstant så vågar inte hoppas. Dörren till soprummet har frusit igen också, haha. Jag avskyr verkligen vintern, förstår inte hur man kan tycka om snö! Visste inte om min mascara var vattenfast eller ej då det inte står, men det måste den vara då jag fick en miljon snöflingor i ansiktet när jag cyklade till skolan och tårarna rann som bara den. Och jag såg flawless ut efter! Hahaha vem försöker jag lura, jag var en svettig, rufsig röra men såg inte ut som en panda iallafall. Kände mig som en idiot som valde att testa men kunde inte gå utan för mina redan trötta ögon kunde inte räddas av concealer. JAJA. 19 blir jag visst på måndag också, skoj. Ett år närmare högre busspriser och systemet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar