6 december 2014




 Insåg när jag bläddrade igenom mitt bildarkiv här på bloggen att jag har ett flertal bilder från samma utsikt fast med olika årstider! Hittade ingen från sommaren men här är iallafall höst och vinter. Det ska faktiskt bli mysigt att få komma hem i jul och vakna till den här utsikten, med eller utan snö. Min utsikt här är asfalt, grus och en byggarbetsplats... Har därför alltid fördraget i princip.

En flygbild från när vi flög till London i april! Nu är allt inför Frankfurt bokat och det är så skönt. Fredagen den trettonde mars (haha... läskigt) åker jag och Nadja ned med ett flyg kl 09 och kommer hem söndag eftermiddag klockan 14. Efter mycket om och men hittade vi ett fint, prisvärt hotell som ligger typ två kilometer från klubben där de spelar sen. Alltså, det är fortfarande HELT sjukt att vi ska se dem i en liten klubb! Jag har varit på många klubbspelningar, men det här kommer vara den sjukaste nånsin. Och M&G:et vågar jag inte skriva om för då blir jag alldeles för uppspelt. Den här resan är på två nätter och kostar mig ändå lika mycket som en månadshyra, haha. Och jag har en ganska hög hyra... Men det kommer vara så värt alla pengar.

Nu ska jag tillverka lite ischoklad! Hoppas det går bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar