11 december 2014

Jag längtaaaaaaaaaaar så mycket tills jag får åka hem till Strängnäs, samtidigt längtar jag inte eftersom det innebär att jag måste jobba också. Har redan haft mardrömmar om jobbet, haha. Samtidigt är det nog bra att jag jobbar lite så jag inte blir tokig på min älskade familj då jag nu är väldigt van med att ha 25 kvadratmeter utan nån som stör mig (förutom mina grannar). Och så behöver jag extrapengarna. Speciellt då jag bokat biljetter till Kodaline, jag och Rebecca ska åka och se dem i Oslo i februari! Men bussresan till och från Oslo kostar lika mycket som en resa till och från Stockholm skulle göra, om inte lite mindre till och med. Sen ska vi spendera en natt på ett hostel, men sova måste man ju nån gång. Vi åker till just Oslo för att Debaser satt en 20-årsgräns (enbart för att de har 20-årsgräns fre-lör och spelningen råkar infalla på en fredag....), och trots att de gjort undantag på andra artister (18+ med förköp t.ex) vägrade de, trots mycket argument och tjat, ändra åldern. Så HEJ Norge! Kan ej förstå att jag inom loppet av typ 4-5 veckor kommer se Kodaline, se TH (träffa dem!!!) och sen se The Script också. Whaaaat.

PS: såg Mockingjay i lördags. Hade höga förväntningar och blev INTE besviken!!! Kommer dö under del 2, för då händer så mycket hemska saker. THG-serien är mina favoritböcker tror jag, och filmerna är verkligen bra. Typ Hanging tree-scenen??? Ryste i hela kroppen! Avslutar väl med två bilder från förra julen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar