15 december 2014

Då jag måste ha två videosvar i en jobbansökan har jag införskaffat mig den billigaste webcamen som går att hitta, och slutsatsen är: 1) varför finns det ingen inbyggd i min dator 2) vilka snygga ögonbryn jag har idag 3) varför slutar det alltid med oseriösa bilder när man tar selfies? Brukar inte lägga upp bilder på mig själv i tofs normalt sett men mitt hår och regnrusk passar lika bra ihop som glass och ketchup (dvs dåligt). Jag var tvungen att pallra mig till universitetet och köpa lite kurslitteratur och sen hämtade jag ut ett paket. Det var tröjan jag beställde från THs merchspecial och den är WAY TOO BIG??? Fattar ej om de har inspirerats av Bills hemska ovana att bära fula oversize t-shirts på senaste men min S var mer som en L och skulle kunnat passa på Tom Kaulitz himself. Han har ju redan en och jag utgick från att han bar en M eller en L, men tror han klämt in sin smäckra kropp i en S han också. Min skulle kunna användas som en kort klänning, ingen märker nån skillnad. Men man kan vika upp den lite och stoppa in den en aning i jeansen så blir det snyggt ändå! 

Nu ska jag sluta babbla och tvätta lite, weho! Är mest taggad på att jag är hemma i Stränkan om en vecka. Ska käka julmat, försöka sova, njuta av att ha en bil till hands och motvilligt spendera 27 timmar på Donkis (bokstavligt talat). Först ska ett hemskt PM in, som vi även ska redovisa muntligt i 20 minuter. Vill eeeej. Den så kallade julledigheten kommer förutom jobb också bjuda på tentaplugg. Tvätta var det. Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar