28 november 2014

JAG KLARADE TENTAN! TH SLÄPPER TURNÉDATUM SNART! IMORGON OCH PÅ SÖNDAG FÅR JAG SOVA HUR LÄNGE JAG VILL!

Idag har jag varit i ett emotionellt instabilt tillstånd av flertalet anledningar. Jag klarade tentan, vilket är en sååååån stor lättnad! Har redan en tenta efter jul och omtentan ligger några dagar före den så det hade varit panik av många anledningar. SÅ JÄVLA SKÖNT ATT HA DET GJORT! Sen är jag på tårna hela tiden för att TH snart släpper sina turnédatum och nu idag kom det ett rykte/i princip bekräftat rykte att de ska göra en klubb-turné till att börja med, en arena en fransk sida släppt av misstag rymmer 1000 personer och den andra de släppt rymmer 350! Hur galet? Kommer bli Hunger Games att få biljetter, jag hoppas de spelar typ på Debaser här (och att jag får biljetter) men ska, ska SKA se dem i Tyskland också så om det inte blir nån klubbspelning här sticker jag nog. Så jag har ägnat lite tid åt att kolla vad flyg och sånt egentligen kostar i nuläget, haha. När jag är stressad organiserar jag saker, det går inte att hantera det annars. Är så nervös hela tiden, det var nästan lättare när de satt på sina rumpor i Tyskland och LA och inte brydde sig om oss (fast jag gillar såklart det här mer).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar