6 november 2014

Jag blev godkänd på den hemska inlämningsuppgift vi nyligen hade!!! Jag utgick typ från att jag skulle bli underkänd då det kändes så svårt. Men jag fick faktiskt bra kritik och ett G. Så ikväll var det mer än väl motiverat att göra ett besök på Kåren. Däremot var det totalt fullsmockat trots att vi var ute i god tid (de öppnar 16 och stänger 01, vi kom kl 17) och det var väntetid på mat i en timme. Så jag och Kim struntade i det och gick till campuspizzerian istället och åt och snackade. Jag ska passa hennes hund på söndag så imorgon ska vi ut och gå med den när vi lämnat in nästa examinationsuppgift som vi bara har tre timmar på oss att göra. Kuuuul. Men imorgon blir det fredagsmys och på lördag IKEA. Kunde haft det sämre. Lite saker piggar upp i detta vidriga, kalla vinterväder som har drabbat Örebro. Är glad att jag köpte den där mössan trots allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar