26 november 2014

"...love is the one beautiful thing we can't control. We have no power over it. We don't know where it comes from and we never know when it's gonna hit us and that's the beauty of it."

En av de förebilder/personer som betytt mest för mig under mina tonår (och fortfarande, vem ska jag försöka ljuga för haha) är Bill Kaulitz. Han är den där typen av människa som ena sekunden kan vara som en femåring, sen en partyprisse och sen en seriös frontman som visar upp år av mediaträning. Orkar inte ens börja prata om de egenskaper han har, som att han skulle kunna extraknäcka som modell, har en garderob som överträffar det mesta, är bra på att sjunga och har ett allmänt intresse för att rita/designa saker. När man har följt en människa så länge blir det som att man ändå, på något vis, har ett slags osynligt band med den personen. Och därför gör hans gästblogg ont i hela mig, särskilt eftersom man länge kunnat ana att han träffat någon och sen blivit sårad. Men främst så bevisar den att han verkligen ÄR en fin människa, och jag skulle vilja läsa hundra såna här inlägg till. Jag kan inte ens sätta ord på det men sättet han uttrycker sina känslor och tankar utan att avslöja för mycket om sitt privatliv, då han är en extremt privat person, är verkligen så himla fint. Läs!

http://www.sheknows.com/entertainment/articles/1058775/exclusive-tokio-hotels-bill-kaulitz-on-love-and-labels-in-the-music-industry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar