30 oktober 2014


Tänkte bara visa två bilder på lägenheten! För några dagar sen så satte jag upp min ljusslinga på min hylla, det är verkligen världens mysigaste sovhörna jag har. Sladden stör ju lite men den går inte att få undan på något annat vis. Igår köpte jag också en ny ljusslinga på Clas Ohlson, vet inte exakt vart jag vill ha den men för nuvarande ligger den på min bokhylla. När man ser lägenheten såhär ovanifrån ser det ganska töntigt ut med allt grönt, haha! Genomgående tema iallafall. Hade faktiskt andra lakan i sängen som inte var gröna, nyligen, till mitt försvar. Men den sista bilden tänkte jag visa för att ge lite perspektiv på hur litet jag egentligen bor. Fast det är exakt lagom för en person. När jag tog bilden stod jag på köksstolen och fotade, haha. Och på soffbordet ligger kaoset av att försöka få ihop cykellysena som jag monterade idag med MYCKET frustration. Men det gick till slut! Ikväll ska jag ha myskväll för mig själv för imorgon blir det halloweenutgång och på lördag skräckfilmsmys hemma hos mig. Isabell är här i helgen så vi (jag, hon och Vickan) ska ha en reunion igen. Skojigt skojigt. Tror inte jag skrivit något om min halloweenoutfit, men jag ville inte köpa så mycket nytt så när jag hittade ett par djävulshorn med PALJETTER på övertygade Vickan mig att det fick bli mitt tema, för de matchar min supervrålsnygga paljettklänning som bara skriker om att den vill bli buren av mig igen. Har investerat i lite andra grejer också, det blir säker super. En djävul känns så typiskt på halloween men näe, jag har så bra klänning och annat till, så det kommer bli helgrymt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar