1 oktober 2014

Sitter och smyglyssnar på Kings of Suburbia!!! Egentligen släpps ju albumet på fredag, och på måndag internationellt. Men kunde inte hålla mig när det läckte. Fyfan vad bra det är. Och idag släpptes videon till Love Who Loves You Back, och den var ju också jäkligt grym. Kolla på dessa GIFs? Har väntat så jäääävla länge på att Bill ska komma ut ur garderoben och denna video lämnar ingen tvivel om att han är bisexuell. Grattis lilla du, det var väntat! Förutom detta så kan jag äntligen skriva att jag är en del av teamet som driver den svenska officiella fanklubben - den fanklubb som Universal själva utsett. I över tre år nu, så har jag drivit en Facebooksida som blivit typ den största aktiva fansidan för svenska fans, och det är en lång historia men jag blev tillfrågad om att ansluta mig till teamet. Så glad för det, allt slit har verkligen blivit uppskattat och det har varit värt det!

Ska väl även nämna att jag har varit hos Victoria ikväll, vi åt paj och fika och hade det roligt. Det var supermysigt att cykla hem i höstmörkret med bra musik i lurarna, även fast jag var lite nervös eftersom det skett så mycket oprovocerade överfall på senaste tiden här i stan. Nu borde jag egentligen sova men jag sitter och lyssnar på albumet, det är så bra att jag spricker. Är så stolt över dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar